O skutecznym pozycjonowaniu Gdańsk - Optymalizacja stron

tanie pozycjonowanie gdańsk

SEO, a pozycjonowanie


Jak mogłoby się wydawać SEO oraz pozycjonowanie są tym samym, jednak nie jest to do końca prawdą. Pojęcia te chociaż zahaczają o tą samą tematykę, różnią się od siebie. Faktem jest, że obydwa te działania odnoszą się do celu,

O skutecznym pozycjonowaniu Gdańsk - Optymalizacja stron tanie pozycjonowanie gdańsk
którym jest jak najwyższy wynik wyszukiwanej frazy w przeglądarce. Jaka jest więc różnica między tymi pojęciami? SEO oznacza dostosowanie strony internetowej do odpowiedniego jej postrzegania przez przeglądarkę, żeby dana strona znalazła się wysoko w rankingach wyszukiwania. Natomiast pozycjonowanie oznacza cały szereg działań podejmowanych w celu polepszenia pozycji strony, w których skład wchodzi również pojęcie SEO. Jak więc widać nie są ty pojęcia synonimiczne.


Pierwsze powszechnie znane „polskie” Google bomb

Termin „pozycjonowanie” pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny „web positioning”. Pierwsze powszechnie znane „polskie” Google bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła „kretyn” (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Linkowanie i kilka faktów z Wikipedii

Utworzenie linka do strony internetowej mówi wyszukiwarce, że linkowana strona internetowa jest warta polecenia. To jak głosowanie w wyborach tylko od dłuższego czasu nie ilość linków, a ich jakość ma decydujące znaczenie.


Linki można podzielić ze względu na ich umiejscowienie:


Oraz ze względu na ich jakość:


Od kilku lat osoby odpowiedzialne za działania seo zdecydowanie zalecają naturalne pozyskiwanie linków, bo nie tylko potrafią one poprawić pozycję naszej strony w wyszukiwarce, ale zwiększają ruch i pozytywnie wpływają na wizerunek marki. W tym miejscu bardzo często pozycjonowanie łączy się z content marketingiem.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie